20121208

Pusat Judi Terbuka Berleluasa di Johor?


Harap pihak berkaitan terutama PBT, PDRM dan Jabatan Agama dapat menyiasat dakwaan di bawah ini serta mengambil tindakan susulan yang efektif demi kepentingan umat Islam dan bangsa Melayu di Johor.

Aduanrakyat.com 7 Dis 2012

Saya amat hairan kerana terdapat banyak pusat judi boleh beroprasi secara terbuka dan terletak di kebanyakan pusat membeli belah di sekitar Kulai Jaya.IOI mall,Tesco,TJ Mart dan banyak lagi yang saya tidak sebutkan disini.Ia beroperasi 24 jam dan berlesenkan pusat hiburan keluarga.

Mustahil pada saya pihak berkuasa tidak tahu pekara ini kerana telah bertahun tahun telah beroperasi tanpa apa-apa tindakan?

Amat malang pada saya kerana kebanyakan pengunjungnya adalah melayu yang menghabiskan wang gaji mereka tiap-tiap bulan disitu.

Boleh saya tahu sejak bila kita ada mengeluarkan lesen judi secara terbuka atau mungkin terdapat unsur rasuah disini?

Saya amat berharap pekara ini diselesaikan secepat mungkin kerana benda ini telah berlarutan lebih kurang 4 – 5 tahun.

By: nasir

Tiada ulasan: